Tasmanië - Reisverslagen van Delien Dijkema - WaarBenJij.nu Tasmanië - Reisverslagen van Delien Dijkema - WaarBenJij.nu

Tasmanië

28 augustus begint mijn eerste grote avontuur! Dan vertrek ik naar Tasmanië om daar voor zes maanden te gaan werken als au pair. Maar dat niet alleen. Ik ga natuurlijk ook m'n best doen om zoveel mogelijk te van dit mooie land te ontdekken :) Ik probeer(!) jullie hier ook van mee te laten genieten door middel van mijn blogs en foto's.
20 februari hoop ik weer met beide benen op de Hollandse bodem te staan. Maar het is nog lang niet zover, gelukkig. Dus voor nu alvast, goodbye!!

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2014

Mijn allerlaatste blog

02 April 2014

Time flies when you're having fun!

08 Februari 2014

Kerst, oud en nieuw, vakantie én Australia Day!

22 December 2013

De laatste (drukke) maand van het jaar!

11 November 2013

'Gelukkig hebben we de foto's nog'
Delien

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20191

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 20 Februari 2014

Tasmanië

Landen bezocht: